FAQ
Har i en fysisk butik?
Nej, vi har ingen fysisk butik. Vi er en webshop, men du har mulighed for at besøge vores showroom den sidste hverdag i hver måned mellem kl. 16 - 19, og med selvbetjening alle hverdage (mandag til fredag) mellem kl. 10 – 14.
Sendes pakker hver dag?
Vi sender pakker ud alle hverdage (mandag til fredag) med GLS. Bestiller du inden kl. 10.00, så kommer din bestilling med samme dag, med forventet levering førstkommende hverdag.
Jeg har glemt noget i min bestilling, kan jeg nå at få det med?
Hvis din bestilling ligger senere end kl. 08:00 kan vi ikke garantere at den kan nå med forrige ordre og vil derfor blive annulleret. Du kan evt. ringe på tlf. 31112700 og høre om du stadig kan nå at få noget med på din forrige ordre.
Hvornår kan jeg hente min bestilling?
Du kan afhente i Solrød alle hverdage (mandag til fredag) mellem 10.00 – 14.00, hvis bestillingen er lagt inden kl. 10.00.
Der mangler noget i min bestilling, hvad gør jeg?
Skriv en mail med dit ordre nr. + de manglende produkter til kundeservice@kandii.dk, så fikser vi det hurtigst muligt.
Hvornår har i telefon-tid?
Vi besvarer opkald alle hverdage (mandag til fredag) mellem 10.00 – 14.00. Ellers er du velkommen til at indtale en besked eller skrive en sms, så vender vi tilbage hurtigst muligt.
Hvor kan jeg bedst få vejledning til produkterne?
Find #kandiigirls nail community på Facebook, her besvarer både ambassadører og søde, dygtige Kandiigirls på de spørgsmål de kan hjælpe med.
Kan jeg bruge jeres produkter uden kursus eller uddannelse?
Vi anbefaler altid et kursus/uddannelse, så du ved hvad du har med at gøre! Men ja, alle kan købe og bruge vores produkter.
Billeder eller data på hjemmesiden indlæses kun halvt eller slet ikke!
Årsagen kan være at din telefon/PC har gemt gamle billeddata fra vores side. Det gør de for at gøre din adgang til siden hurtigere, men det kan skabe problemer når siden opdateres. Du kan slette den gemte data på følgende måde:
iPhone/iPad:
Sådan slettes historik, buffer og cookies
Sådan rydder du oplysningerne fra din enhed:
- Hvis du vil slette historik og cookies, skal du gå til Indstillinger > Safari og derefter trykke på Ryd historik og webstedsdata. Når du sletter historikken, cookies og browserdata i Safari, sletter det ikke oplysningerne under Autofyld.
Chrome på Android:
I Chrome-appen
- Åbn Chrome-appen på din Android-telefon eller -tablet.
- Tryk på Mere øverst til højre.
- Tryk på Historik Ryd browserdata.
- Vælg tidsinterval øverst. Hvis du vil slette alt, skal du vælge Altid.
- Markér afkrydsningsfelterne ud for "Cookies og websitedata" og "Cachelagrede billeder og filer".
- Tryk på Ryd data.
Jeg mangler min rabat, hvad gør jeg?
Rabatter tildeles automatisk. De kræver at du er logget ind, og er medlem af en af de rabatgivende kunde kategorier.
Du kan altid se om du får rabat, tilbud eller normalpris på en vare, ved at kigge på det lille tekstmarkat på produktbilledet.
Står der Tilbud, er det en generel tilbudspris, og denne er derfor ikke tildelt yderligere rabat.
Står der Særpris, er det en individuel rabat, som gives til dig ud fra den kunde kategori du befinder dig i.
Bemærk at der er varekategorier der ikke er rabatgivende, fx i forvejen nedsatte varer (ting på tilbud), kurser og gavekort. Du kan derfor risikere at produkter der er på tilbud, ikke nødvendigvis lever op til den rabatsats du forventer.
Har du spørgsmål til rabatter, og kombinationspriser, er du altid velkommen til at kontakte os på kundeservice@kandii.dk
Når jeg modtager jeres nyhedsmail ser det underlig ud eller er helt ulæselig
Vores nyhedsmails bliver lavet og sendt i HTML. Det er derfor vigtigt at din mailklient, eller dit webmailprogram understøtter HTML. Hvis visningen er sat til ren tekst, vil du få vist kildekoden af mailen i stedet for at få vist billeder og links.
Jeg kan ikke logge på - systemet siger min konto ikke findes!
Grundet GDPR og sikkerhedsmæssige årsager, slettes inaktive konti automatisk efter 1 år. Ordrer kan stadig fremsøges i systemet, så har du behov for et overblik over tidligere ordrer, er du altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice.
Hvis du har haft en konto på vores gamle hjemmeside, skal du bede om at få tilsendt en ny adgangskode for at genaktivere din konto.
Indholdet i min kurv vil ikke forsvinde
Hvis du har indhold i din kurv, som enten ikke vil forsvinde efter en ordre er blevet lagt, eller du bare gerne vil tømme kurven og starte forfra, kan du klikke her for at tømme kurven
Hvorfor er produktpriserne i bundles højere end hvis jeg køber produkterne enkeltvis?
Den måde vores system beregner bundlepriser er lidt kringlet. Systemet tager selv grundprodukterne i et bundle og laver en gennemsnitsberegning af priserne, som gør at prisen ser ud til at blive højere. Men sammenlagt med de produkter du får med "gratis" er totalprisen langt under normalprisen.
Bundles skal betragtes som et samlet produkt, selvom systemet deler produktnerne op i selvstændige enheder.