FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Information til B2B kunder

B2B rabatter, og særprissatser, beregnes i indkøbskurven. Du kan se din samlede rabat, og din sats under din ordretotal.

Nej, vi har ingen fysisk butik. Vi er en webshop, men du har mulighed for at besøge vores showroom den sidste hverdag i hver måned mellem kl. 16 - 19.

Vi sender pakker ud alle hverdage med GLS. Bestiller du inden kl. 10.00, så kommer din bestilling med samme dag, med forventet levering førstkommende hverdag.

Hvis din bestilling ligger senere end kl. 08:00 kan vi ikke garantere at den kan nå med forrige ordre og vil derfor blive annulleret. Du kan evt. ringe på tlf. 31112700 og høre om du stadig kan nå at få noget med på din forrige ordre.

Du kan afhente i Solrød alle hverdage mellem 10.00 – 14.00, hvis bestillingen er lagt inden kl. 10.00.

Skriv en mail med dit ordre nr. + de manglende produkter til [email protected], så fikser vi det hurtigst muligt.

Vi besvarer opkald alle hverdage mellem 10.00 – 14.00. ellers er du velkommen til at indtale en besked eller skrive en sms, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Find #kandiigirls nail community på Facebook, her besvarer både ambassadører og søde, dygtige Kandiigirls på de spørgsmål de kan hjælpe med.

Vi anbefaler altid et kursus/uddannelse, så du ved hvad du har med at gøre! Men ja, alle kan købe og bruge vores produkter.

Årsagen kan være at din telefon/PC har gemt gamle billeddata fra vores side. Det gør de for at gøre din adgang til siden hurtigere, men det kan skabe problemer når siden opdateres. Du kan slette den gemte data på følgende måde:

 

iPhone/iPad:

Sådan slettes historik, buffer og cookies

Sådan rydder du oplysningerne fra din enhed:

  • Hvis du vil slette historik og cookies, skal du gå til Indstillinger > Safari og derefter trykke på Ryd historik og webstedsdata. Når du sletter historikken, cookies og browserdata i Safari, sletter det ikke oplysningerne under Autofyld.

Chrome på Android:

I Chrome-appen

  1. Åbn Chrome-appen Chrome på din Android-telefon eller -tablet.
  2. Tryk på Mere Mere øverst til højre.
  3. Tryk på Historik og så Ryd browserdata.
  4. Vælg tidsinterval øverst. Hvis du vil slette alt, skal du vælge Altid.
  5. Markér afkrydsningsfelterne ud for "Cookies og websitedata" og "Cachelagrede billeder og filer".
  6. Tryk på Ryd data.

Rabatter tildeles automatisk. De kræver at du er logget ind, og er medlem af en af de rabatgivende kunde kategorier.

Du kan altid se om du får rabat, tilbud eller normalpris på en vare, ved at kigge på det lille tekstmarkat på produktbilledet.

 

Står der Tilbud, er det en generel tilbudspris, og denne er derfor ikke tildelt yderligere rabat.

 

Står der Særpris, er det en individuel rabat, som gives til dig ud fra den kunde kategori du befinder dig i.

 

Bemærk at der er varekategorier der ikke er rabatgivende, fx i forvejen nedsatte varer (ting på tilbud),  kurser og gavekort. Du kan derfor risikere at produkter der er på tilbud, ikke nødvendigvis lever op til den rabatsats du forventer.

 

Har du spørgsmål til rabatter, og kombinationspriser, er du altid velkommen til at kontakte os på [email protected]

Vores nyhedsmails bliver lavet og sendt i HTML. Det er derfor vigtigt at din mailklient, eller dit webmailprogram understøtter HTML. Hvis visningen er sat til ren tekst, vil du få vist kildekoden af mailen i stedet for at få vist billeder og links.

Grundet GDPR og sikkerhedsmæssige årsager, slettes inaktive konti automatisk efter 1 år. Ordrer kan stadig fremsøges i systemet, så har du behov for et overblik over tidligere ordrer, er du altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice.

Fandt du ikke hvad du søgte?

Hvis du ikke fik svar på dine spørgsmål ovenstående, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.